Mutasd a legközelebbi autószervizt
Hagyományos vagy Stop & Start rendszerű akkumuklátor? Minden márkához, minden teljesítményre van ajánlatunk.
Az akkumulátor az elektromos hálózat szíve-lelke, de az idő múlásával, az évek alatt elhasználódik és veszít a hatékonyságából.
Feladata az energia optimális tárolása, hogy biztosítsa a biztonsági berendezések kifogástalan működését és a kényelmi berendezések tápellátását. Természetesen az önindítót, de a világítást, irányjelzőt, az ablaktörlőlapátokat, az üzemanyag pumpát, a párátlanító ventilátort, a fedélzeti berendezéseket, a rádiót is … mind-mind az akkumulátor energiaforrása működteti. És még sorolhatnánk … ! Számos más berendezést is az akkumulátorban tárolt energia hoz működésbe.
Az akkumulátor energiasztinjét a generátor biztosítja, melyet a motor hajt meg egy ékszíjon keresztül. A folyamatos energia utántöltés teszi lehetővé, hogy az akkumulátor mindig optimális töltöttségű legyen, és lehetővé tegye, hogy az Ön gépjárműve még a téli hideg napokon is egy „pöccre” induljon.
Válassza az Eurorepar akkumulátort, mely hosszú ideig képes az energiát tárolni és hosszú ideig képes a töltést a generátortól felvenni. Nagyon fontos továbbá, hogy rendszeresen ellenőriztesse szakszervizeinkben a generátor és a motort összekötő ékszíj állapotát.
Várjuk Önt az ellenőrzésre, és amennyiben indokolt a csere, olyan árajánlatot adunk Önnek, amellyel
biztosan elégedett lesz. Akkumulátor választásakor ügyeljen arra, hogy adott járműtípushoz milyen kapacitású akkumulátort javasol a gyártó. Az Eurorepar Car Service-nél részletesen tájékoztatjuk az akkumulátorok típusáról, teljesítményéről, így magabiztosan választhatja ki az Önnek leginkább megfelelő megoldást,
akár hagyományos, akár Stop&Start rendszerű akkumulátort vásárol.
Ha menet közben kigyullad az akkumulátor visszajelző lámpája, az vagy azt jelzi, hogy az akkumulátor nem töltődik, vagy azt, hogy a töltési rendszer meghibásodott.
Első lépésként mielőbb töltse fel az akkumulátort, megfelelő töltő használatával.
Egyszerűen erősítse az akkumulátor saruihoz a piros és a fekete kábeleket, majd csatlakoztassa áramforráshoz a töltőt.
Ha az akkumulátor így sem töltődik, a konstruktőri előírások szerint ki kell cserélni.
Ha azonban a visszajelző az akkumulátor megfelelő feltöltése után még mindig világít, akkor vagy a generátor, vagy a feszültségszabályozó a hibás.
Kéziváltós autók esetében létezik egy módszer.
Kapcsoljuk be a gyújtást és tegyük a váltót kettes vagy hármas fokozatba.
Maradjunk a kormánynál, nyomjuk ki a kuplungpedált.
Kérjünk meg valakit, hogy tolja meg az autót (egyenes, biztonságos úton).
Amikor az autó eléri a kb. 10 km/h sebességet, eresszük fel a kuplungot - az autó ilyenkor indítózás nélkül is beindul.
Ez a módszer távolról sem biztos, csak végszükség esetén alkalmazzuk.
Igen.
A köznyelvben ezt "bikázás"-nak hívják. Ehhez a módszerhez is szükség van az indítókábelekre.
A piros kábelt rögzítsük a két autó akkumulátorának + (pozitív) sarujához, a feketét pedig a két - (negatív) saruhoz, esetleg az autó egy fémből készült, de nem fényezett pontjához.
Indítsuk be először a „segítő” autó motorját, majd a lemerült akkumulátorú autó motorját.
Fontos, hogy a segítő autó akkumulátorának kapacitása legalább akkora legyen, mint a lemerült akkumulátoré (a szükséges adatokat az akkumulátorok címkéin találjuk).
Szívesen látjuk! Csatlakozzon!
Ha Ön márkafüggetlen autószervize van, és szeretne:
az Eurorepar Car Service hálózat tagjaként mi biztosítjuk Önnek ezt a szakmai támogatást.
Kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, itt, és kollégáink egyeztetés céljából keresni fogják Önt!