Mutasd a legközelebbi autószervizt

Az Ön Kérdései:

Nagyon valószínű, hogy igen. Ezek a tipikus tünetei annak, hogy a lengéscsillapító nem megfelelően működik.

Gyorsítás közben a tehetetlenség a tömeget hátrafelé húzza.

Ilyenkor az autó húz.

Fékezéskor az ellenkezője történik: az autó erősen az első kerekek felé dől, szinte fejest ugrik.

Kanyarban pedig az egyik oldal felé tolódik el a terhelés.

Erre azt mondjuk: kifelé dől.

Mindegyik esetben a lengéscsillapító feladata a különböző mozgások kordában tartása.

Ha a lengéscsillapító elhasználódott, hatékonysága csökken, ezért az autó különböző „kilengései” egyre nagyobbak lesznek, ez pedig csökkenti az úttartást, egyben az autózás biztonságát.

Az elsődleges külső jel az olajszivárgás.

Ha a lengéscsillapító olajos, ragacsos, nagyon valószínű, hogy sérült, nem megfelelő állapotú.

A lengéscsillapító normális kopására az autó viselkedéséből is következtethetünk: gyors kanyarokban csúszik, megnő a kanyar íve, gyorsításkor rángat stb.

Semmiképp!

Az Eurorepar Car Service hálózat egy nagy európai autógyártó konszern márkafüggetlen javító és karbantartó hálózata.
Szakembereink az átvizsgálásokat és a javításokat is a gyártó előírásainak megfelelően végzik, így az autóra vonatkozó jogszabályi- és/vagy szerződéses garancia is érvényben marad.

 

Minden további nélkül!

A fiatalabb autók valóban nagyon komplex rendszerek, számos bonyolult technológiai megoldással, elektronikus vezérléssel.

Az Eurorepar Car Service szakemberei rendszeres továbbképzéseken ismerkednek meg ezekkel az új technológiákkal. Összetett probléma esetén többmárkás műszaki szakértő csapat segíti a megoldás megkeresését.

Természetesen!

A fiatalabb autók valóban nagyon komplex rendszerek, számos bonyolult technológiai megoldással, elektronikus vezérléssel.

Az Eurorepar Car Service szakemberei rendszeres továbbképzéseken ismerkednek meg ezekkel az új technológiákkal. Összetett probléma esetén többmárkás műszaki szakértő csapat segíti a megoldás megkeresését.

icon-gear